Frequently Asked Questions

 

 

للمنتجات التي يتم شرائها أثناء التخفيضات، سيتم رد نفس القيمة المدفوعة إليك وليس القيمة الأصلية للمنتج.. على سبيل المثال: إذا قمت بشراء منتج أثناء التخفيضات بقيمة 250 JD وقيمته الأساسية كانت 350 JD، سيتم رد قيمة 250 JD إليك 

هناك عدد من الحالات المعينة لا يمكن فيها قبول إرجاع المنتج حتى وإن كان فيه عيب مصنعي
عند تقديم طلب الإرجاع بعد الوقت المحدد، وهو 24 ساعه من تاريخ الاستلام.
عند استخدام المنتج، أو عند تلفه، أو عندما لا يكون في نفس الحالة التي قمت باستلامها به.
منتجات تم العبث أو إزالة أرقامها التسلسلية.
منتجات تم فقدان اي من بطاقات الأسعار، أو الملصقات، أو الغلاف الأصلي، أو نقص أي من الإكسسوارات المرفقة الخاصة بها.
لا يجوز إرجاع البضاعة المباعة و إنما يتم استبدالها بحسب الشروط الواردة أعلاه.

عندما تصلك السلعة في حالة متضررة أو لا تعمل بالشكل الصحيح، يمكنك عندها إعادة السلعة إلينا بنفس حالتها التي إستلمتها بها وبنفس تغليفها الأصلي. حالما نقوم بإستلام السلعة، سنقوم بفحصها، وإذا تبين وجود عيب أو ضرر فيها، فإننا سنبدأ على الفور بإجراءات إعادة أموالك إليك، سواء تلك التي دفعتها ثمناً للسلعة أم تلك المدفوعة لشحن تلك السلعة وتوصيلها إليك و بحسب الأحكام الواردة هنا

عندما تصلك السلعة في حالة متضررة أو لا تعمل بالشكل الصحيح، يمكنك عندها إعادة السلعة إلينا بنفس حالتها التي إستلمتها بها وبنفس تغليفها الأصلي. حالما نقوم بإستلام السلعة، سنقوم بفحصها، وإذا تبين وجود عيب أو ضرر فيها، فإننا سنبدأ على الفور بإجراءات إعادة أموالك إليك، سواء تلك التي دفعتها ثمناً للسلعة أم تلك المدفوعة لشحن تلك السلعة وتوصيلها إليك و بحسب الأحكام الواردة هنا

بالبداية، نعتذر منك على هذا الخطأ الغير مقصود. في هذه الحالة يمكنك إعادة السلعة بنفس حالتها وتغليفها التي إستلمتها به وايصالها إلينا. حالما نستلم السلعة، سنقوم فوراً بالبدء بإجراءات إعادة كافة المبالغ المالية التي دفعتها إليك , أو إعاده شحن السلعه التي تم طلب شرائها أصلاً

إن إعادة الأموال المدفوعة تتم بشكل سريع وسلس للغاية بعد أن يتم إستلام السلعة. إذا كنت قد دفعت ثمن السلعة عبر إحدى الوسائل الإلكترونية المختلفة (مثل بطاقات الإئتمان) ، فعندها سيتم إرجاع المبالغ المدفوعة مباشرة إلى بطاقتك. تختلف مدة إستلام الأموال من شخص لآخر بحسب متطلبات البنك الذي تتعامل معه، ففي بعض الأحيان يستغرق الأمر شهراً حتى تتمكن من استعادة أموالك

جميع تفاصيل المُصنّع أو (مركز خدمة ما بعد البيع ) مذكورة في بطاقة الضمان الملحقة مع المنتج
في حالة عدم وجود بطاقة ضمان، يُرجى فحص دليل الاستخدام أو العبوة الخاصة بالمنتج لمزيد من التفاصيل. إذا لم تجد تفاصيل حول مركز خدمة ما بعد البيع، لا تتردد مطلقًا بزيارة موقع شركة الرؤية الحديثة للإلكتورنيات و الأجهزة الكهربائية خانة الدعم Maintenance وسنكون سعداء بخدمتكم

إذا كان المنتج في فترة الضمان وتبين وجود عيب مصنعي فيه، فليس هناك داع للقلق حيث يتم تغطية هذه التكاليف من قبل الشركة 

إذا كان المنتج خارج فترة الضمان، يكون العميل مسؤولاً عن تكاليف الاصلاح

If I purchase products during the sales or through using purchasing coupon, what is the sum returned to me?

If the products are purchased during the sales, you will be reimbursed the same value which you paid and not the product’s original value. For example: if, during the sales, you have paid (JD250) for a product while its original value is (JD350) you will be reimbursed (JD250).

Are there cases where I can’t return the products?

There are certain cases where the returned products can’t be accepted, as follows: -
1-If you have applied to return the products after the allowed period, i.e., (24) hours from receipt date.

2-If you have used the product, if it is defected or if you didn’t return it in the same state as you received it.

3-If the products have been tampered with or if their serial numbers removed. 4-If the products price cards, labels or original package have been lost or if there is shortage in any enclosed accessories.

If I have received a product which doesn’t function properly/damaged product, how can I be reimbursed?

If you have received damaged product or a product which doesn’t function properly, you can return it in the same state as you have received it and with its original package. We will check such product as soon as we receive it and if it is defected or damaged, we will immediately initiate the measures and you will be reimbursed whether for the money which you have paid for the product or the shipping and delivery fees.

The product which I have received is not the same which I have ordered, how can I return it?

First, we apologize for such unintentional error. You can return the product in the same state and package delivered to you. Soon after receiving the product, we will immediately initiate the procedures to return all the sums paid by you or re-ship the one originally ordered by you.

How can I be reimbursed through my credit card?

You will be rapidly and smoothly reimbursed after the product’s receipt. If you have paid for the products electronically (such as credit card) the paid money will be directly reimbursed to your card. Money receipt differs from one person to another, according to your bank requirements. Sometimes you should wait for one month until your money is reimbursed.

Where are the after sale services located?

All the manufacturer’s details or (after sales service center) are mentioned at the guarantee card, enclosed with the product. If no guarantee card is available, please check the usage directory or product package for more details. If no details are available about after service center, don’t hesitate to contact us maintenance or through the customers after sale center of New vision for electronics and electrical appliances for trade and investment, phone
No. (96265004400) and we will be glad to serve you.

If the product is purchased during the guarantee period, should I pay for the product’s repair costs?

If the product having manufacturing defect was sold during the guarantee period, don’t worry because such costs will be covered by the company.

If the product is purchased outside the guarantee period, should I pay for its repair costs?

If the product was sold outside the guarantee period, the customer will be liable for paying the repair costs.